Автори звіту впевнені, що за часів такої економічної нестабільності, коли несподівані (і незастраховані) збитки мають більшу фінансову значущість, ніж будь-коли раніше, страховий захист може стати вирішальним чинником.
На думку Ніка Хоббса, директора зі збуту та регіонів Allianz UK, страховики повинні вживати заходів для пом’якшення проблем із прибутковістю та платоспроможністю (тільки прибуткова страхова компанія може запропонувати надійний захист від ризиків у довгостроковій перспективі).
Разом з тим важливо, щоб страховики ставили в основу потреби клієнтів і уникали суто комерційної реакції на інфляцію. Іншими словами, страховики повинні думати не тільки про більш високі страхові внески, суворі вимоги до андеррайтингу та знижену схильність до ризику.
Інтернет ресурсу УкрСтрахування з матеріалів звіту Allianz також відомо, що підвищення обізнаності споживачів страхових послуг також є наслідком інфляційних процесів.
Коментарі