270,9 млн грн виплатила клієнтам СК «Експрес Страхування» за 10 місяців 2023 року

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок 1 голос, середній: 5,00 з 5.
За 10 місяців 2023 року СК «Експрес Страхування», що входить до сім’ї компаній групи УкрАВТО,  виплатила своїм клієнтам на 86,9 млн грн страхових виплат більше, ніж торік.

Загальна сума, яку отримали клієнти Компанії за цей період, перевищила 270,9 млн грн.

  • Виплати за договорами КАСКО становили 236,6 млн грн (+45,2% до рівня 10 місяців 2022 року).

  • Виплати потерпілим з ОСЦПВ – 24,9 млн грн (+44,7%).

  • Виплати з ДМС – 5,4 млн грн (+160,3%).
  • Виплати з інших видів страхування – 4,1 млн грн (+118,8%).

Структура страхових виплат СК «Експрес Страхування» за 10 міс. 2023 р. не зазнала суттєвих змін. Як і торік в структурі виплат левову частку займають виплати з КАСКО – 87,3%, доля виплат з ОСЦПВ становить 9,2% всіх виплат.

В жовтні 2023 року СК «Експрес Страхування» виплатила клієнтам 35,5 млн грн. Це найбільший показник з початку року і на 72% перевищує показник жовтня минулого року.

Зокрема, виплати з КАСКО за цей період склали 31,4 млн грн (+63,7%), з ОСЦПВ – 3,2 млн грн (в тричі більше, ніж в жовтні 2022 року).

Довідково

ТДВ «Експрес Страхування» засновано у 2008 році за участю лідера українського автомобільного ринку – Корпорації УкрАВТО. Компанія спеціалізується на автомобільному страхуванні. Стабільно висока швидкість врегулювання подій в СК забезпечена оптимальною взаємодією з партнерськими СТО.

СК «Експрес Страхування» входить у число найбільш капіталізованих на страховому ринку та понад 6 років поспіль міцно утримує лідерські позиції в ТОП-10 рейтингу впливового на страховому ринку України журналу Insurance TOP за обсягом страхових премій з КАСКО.

Із квітня 2012 року СК «Експрес Страхування» є асоційованим членом Моторного транспортного страхового бюро України. За підсумками ІІ кварталу 2023 року Компанія здобула найвищі («зелені») оцінки з ОСЦПВ («автоцивілки») за кожним із трьох ключових показників рейтингу МТСБУ: загальної оцінки діяльності, якості врегулювання збитків та рівня скарг від потерпілих і страхувальників.

Коментарі