Інтернет ресурсу УкрБудування із заяви ESMA відомо, що моніторинг реклами банківських, страхових та інвестиційних продуктів націлений на дотримання Директиви Євросоюзу «Про ринки фінансових інструментів».
Європейський регулятор має намір встановити, чи рекламні оголошення та інші маркетингові матеріали є «чесними, ясними і не вводять в оману». ESMA вивчить усі види дистрибуції таких продуктів – від додатків до співпраці з афілійованими особами, які мають медійну впізнаваність.
Особливу увагу ESNA приділить так званому грінвошингу – маркетинговому прийому з декларуванням «зелених» фінансових продуктів, які такими не є.
Раніше Європейський Центральний Банк (ЄЦБ) застеріг банки від політики грінвошингу, яка вводить в оману клієнтів, та партнерів щодо «зелених» продуктів та послуг у сфері фінансів. «До загрози судових позовів внаслідок грінвошингу слід ставитися серйозно, і банки повинні подбати про те, щоб інформація про їх стійкі продукти була вірною», – сказала представник ЄЦБ Аннелі Туомінен.
Коментарі