Е-поліс 2020 в Україні: опитування страховиків

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок 3 голоси, середній: 5,00 з 5.
Розширення лінійки цифрових продуктів на страховому ринку України продовжує набирати обертів, залучаючи навіть найвибагливіших клієнтів. Багато страховиків виходять на ринок із цифровими програмами, бачачи в цьому свою стратегію подальшого зростання.

Пандемія Covid-19 та пов’язані з нею карантинні обмеження стали серйозним стимулом для активного переходу страховиків на дистанційне обслуговування клієнтів, впровадження цифрових інструментів та створення інноваційних продуктів, включаючи Е-поліс.

Політика страхової компанії в частині Е-полісів, якнайкраще демонструє прагнення страховика відповідати запитам клієнтів. По суті наявність у переліку послуг страхової компанії опції «Е-поліс» можна розглядати як яскравий маркер успішної бізнес-моделі.

Про те, як розвиватиметься ринок Е-полісів у найближчій перспективі, ми запитали представників страхових компаній, які працюють в Україні.

 

Янко Ніколов, Голова Правління Страхової компанії Євроінс Україна:

Страхова компанія Євроінс Україна пропонує своїм клієнтам два види електронних полісів: автоцивілка та тревел. Насамперед це електронне ОСАЦВ. Другий за кількістю запитів-електронний поліс тревел.

Для організації системи продаж – це дуже зручний інструмент. Клієнт, не виходячи з офісу чи будинку, може придбати поліс. В іншому цей вид поліса не впливає на якість обслуговування. На нього впливають організація роботи та платоспроможність підприємства.

Відповідаючи на запитання щодо планів подальшого розвитку Е-послуг, глава Євроінс-Україна сказав:

– Звичайно розвиватимемо цей напрямок, оскільки це тренд і ринок диктує цю тенденцію. Наша компанія завжди прагне відповідати сучасним тенденціям в Україні та Європі.

На запитання, які страхові продукти компанія планує запустити в найближчому майбутньому, Янко Ніколов відповів: «Нехай це буде наша фірмова таємниця. Скоро дізнаєтесь!».

 

Максим Межебицький, перший заступник Голови правління страхової компанії ARX

– Наша страхова компанія пропонує Е-поліси в автострахування ОСАГО та КАСКО, туристичному, добровільному страхуванні відповідальності та страхуванні життя (Антивірус).

– Найбільш затребувана обов’язкова автоцивілка Е-ОСАГО, питома вага якої в загальному обсязі полісів ОСАЦВ перевищує 50%. За рештою видів страхування частка Е-полісів становить до 30%.

Про перехід страхових компаній на Е-поліси:

– Так, ефект помітний, клієнти задоволені (це стосується лише процесу випуску договору і не пов’язано з врегулюванням).

Про плани компанії з розвитку Е-послуг:

– За всіма основними продуктами договори переводитимуться в електронний формат. Це не означає, що вони будуть представлені на сайті, але наші продавці зможуть випускати договори в електронному вигляді по більшості продуктів. На сайті перелік продуктів у нашому веб магазині також буде розширюватися.

Про нові продукти:

– До кінця року ми плануємо запустити продукт Смарт Драйв. Це розширена автоцивілка з телематикою. За допомогою спеціального мобільного додатка власник авто зможе оцінити рівень безпеки водіння та отримати за це суттєву знижку. Наступного року плануємо запустити повноцінне роздрібне медичне страхування, яке також доступне онлайн на нашому сайті.

 

Олена Патока, офіс-менеджер страхової компанії ЕКСПО Страхування,

відповідаючи на наші запитання, повідомила, що у компанії ЕКСПО Страхування поки що не працюють з Е-полісом, хоча визнають ефективність такого продукту.

У планах страхової компанії – запустити максимальну кількість страхових продуктів за програмою Е-послуг, з акцентом на ОСАЦВ та туристичне страхування, які користуються найбільшою популярністю серед клієнтів.

Коментарі