Із року в рік приріст клієнтської бази СК «ВІДІ-СТРАХУВАННЯ» складає в середньому 20%. Попередній рік, не дивлячись на всі карантинні обмеження, не став виключенням. Щодо портрету клієнта – портрет клієнта фактично не змінився. Щоправда у клієнтів стало трохи менше коштів у живому обороті, тому наші клієнти частіше почали просити розбивки платежів КАСКО, на що ми, в свою чергу, підлаштовуємося під потреби клієнтів. Звичайно при карантинних обмеженнях клієнт бажає отримати максимальну кількість послуг дистанційно. Тому попит на оформлення КАСКО онлайн зріс. Більше того страхова компанія «ВІДІ-СТРАХУВАННЯ» надає клієнту послуги виїзду аварійного комісара для огляду автомобіля, як при страхуванні (страховий огляд), так і при настанні страхового випадку. Тому, маючи відповідні сервіси, звичайно ми відчуваємо збільшення попиту на онлайн оформлення договору КАСКО та дистанційний огляд автомобіля клієнта.
З року в рік все більше українців розуміють цінність та необхідність КАСКО. Не можна сказати, що це зрозуміли всі автовласники, так як деякі, на жаль, ще й досі не розуміють важливості та цінності полісу ОСЦПВ, але, разом з тим, кількість українців які розуміють потребу в КАСКО – збільшується.
Особисто моя точка зору, що розміри штрафів ніяк не вплинуть на розміри тарифів. Збільшувати страхові тарифи в зв’язку з збільшенням штрафів – не логічно. Зменшувати – не допустимо, так як тарифи і так низькі, передумов для цього поки що немає. Я не думаю, що страховий ринок в цілому якось відчує на собі ріст штрафів для водіїв. Нажаль, з цим пов’язано багато інших передумов і процесів.
Я б виділив наступні тренди 2021 року: максимальна доступність і прозорість послуг страхування; доступність в оформленні договорів КАСКО, в тому числі дистанційно; донесення простоти послуги КАСКО для звичайного користувача. Саме ці тренди найбільш актуальні для наших клієнтів у 2021 році.
Коментарі