Як повідомляє інтернет ресурс УкрСтрахування з посиланням на прес-реліз Allianz, глобальна страхова компанія зі 125 млн клієнтів і 157 тисяч співробітників також була визнана найціннішим брендом фінансових послуг вшосте поспіль, збільшивши вартість свого бренду до $23,5 млрд і перевищивши темпи зростання у секторі фінансових послуг на 7%.
Порівняно з минулим роком Allianz піднялася на дві позиції, посівши 29-е місце в рейтингу Best Global Brands 2024 року за версією Interbrand.
Група Allianz також отримала визнання за свій сильний бренд роботодавця, посівши 7-ме місце у рейтингу Fortune 100 Best Companies to Work For у Європі.
«Сила нашого бренду відображає фундаментальну цінність, яку забезпечують Allianz та наші співробітники: вселення впевненості в майбутньому, забезпечуючи безпеку та спокій нашим клієнтам у всьому світі. Будь то забезпечення безпеки глобальних спортивних заходів, таких як Олімпійські та Паралімпійські ігри 2024 року в Парижі, або підтримка домовласників після катастрофічної шкоди від повені, Allianz захищає і надає те, що люди найбільше цінують», – прокоментував Олівер Бете, генеральний директор Allianz.
Коментарі